FAQ (Frequently Asked Questions)
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Oto lista najczęściej zadawanych pytań dotyczących aplikacji mobilnej. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na interesujące Cię zagadnienie, skorzystaj z formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce kontakt.
• Czym jest APLIKACJA JAWA?
Aplikacja JAWA to program lojalnościowy, dzięki któremu możesz być zawsze na bieżąco
z ofertą promocyjną, którą przygotowaliśmy dla Ciebie. Od dziś najlepsze promocje, zawsze aktualne gazetki oraz oferty specjalne będziesz mieć zawsze w zasięgu ręki i Twojego telefonu.
• Jak pobrać APLIKACJĘ JAWA?
Aby stać się Użytkownikiem aplikacji JAWA, pobierz aplikację mobilną, którą zainstalujesz na swoim smartfonie. Następnie wypełnij formularz rejestracyjny, który zobaczysz przy pierwszym uruchomieniu aplikacji. Nie zapomnij zaakceptować Regulaminu.
Pomoc dotyczącą pobrania i instalacji aplikacji mobilnej JAWA, znajdziesz
w broszurach informacyjnych dostępnych w Drogeriach JAWA lub na stronie internetowej www.drogeriejawa/aplikacja/ .
• Jakie są benefity wynikające z pobrania APLIKACJI?
Będąc Użytkownikiem Aplikacji otrzymujesz pakiet korzyści:
o Oferty cenowe oraz specjalne akcje promocyjne dostępne tylko dla Uzytkowników
o Spersonalizowaną mobilną Kartę Klienta – masz ją zawsze przy sobie.
o Zawsze aktualne gazetki -szybki i łatwy dostęp do najnowszej oferty
o Trendy i inspiracje – zainspiruj się, czytając wskazówki i porady naszych Ekspertek Piękna.
o Lokalizator Drogerii Jawa
• Czy korzystanie z aplikacji jest bezpłatne?
Tak. Korzystanie z aplikacji mobilnej JAWA jest całkowicie bezpłatne.
• Czym jest wirtualna Karta Klienta?
Wirtualna Karta Klienta to Twój indywidualny kod kreskowy, za pomocą którego uzyskasz zniżkę na dostępne w promocjach produkty. Pamiętaj, by przy każdej wizycie w Drogerii Jawa zeskanować swoją Kartę Klienta.
• Czy muszę połączyć się z Internetem, by mieć dostęp do swojej wirtualnej Karty Klienta?
Tak. Korzystanie z aplikacji, w tym również dostęp do Karty Klienta, jest możliwe
po połączeniu się z siecią internetową za pomocą WIFI lub transferu danych komórkowych.
• Jakie produkty można kupić taniej, korzystając z aplikacji?
W aplikacji JAWA, można kupić taniej, wszystkie produkty oznaczone etykietą
„Z aplikacją taniej”. Listę aktualnych promocji znajdziesz zawsze w aplikacji w zakładce:
„Z kartą taniej”, w aktualnej gazetce lub na stronie internetowej www.drogeriejawa.pl.
• Ile sztuk produktu objętego promocją, mogę kupić jednorazowo?
Możesz kupić dowolną ilość sztuk produktu objętego promocją. Nie wprowadzamy żadnych limitów ilościowych.
• Jak pobrać aplikację na swój smartfon?
Aby pobrać aplikację JAWA, wybierz właściwy dla Twojego urządzenia sklep
z aplikacjami. Jeśli chcesz zainstalować aplikację na telefonie z systemem Android, przejdź
do Google Play (Sklep Play). Jeśli masz iPhone’a, skorzystaj z App Store. Dokładną instrukcję instalacji aplikacji znajdziesz na stronie internetowej www.drogeriejawa.pl.
• Czy za pomocą aplikacji JAWA mogę kupować produkty on-line?
Nie. Nie uruchomiliśmy jeszcze opcji sklepu internetowego. Produkty objęte promocją
„Z kartą taniej” możesz kupić w drogeriach stacjonarnych. Pamiętaj, żeby każdorazowo pokazać swoją Kartę Klienta, przy kasie.
• Jak zalogować się do aplikacji?
Po otwarciu aplikacji JAWA pojawi się okienko do pierwszej rejestracji
lub logowania. Aby aktywować swoją kartę wprowadź wymagane dane osobowe.
• Czy moje dane są bezpieczne?
Tak, Twoje dane są bezpieczne, chronimy je certyfikatem SSL, korzystając z szyfrowanej transmisji przesyłanych danych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności zamieszczonej na stronie www.drogeriejawa.pl.
• W jaki sposób mogę zmienić podane wcześniej dane osobowe?
Podane wcześniej dane osobowe możesz zmienić w każdej chwili, wysyłając maila na adres: klubmojajawa@siecjawa.pl. Pamiętaj, żeby w treści maila podać aktualne dane.
• Co to są powiadomienia push? Jak mogę je włączyć lub wyłączyć?
Powiadomienia push to wiadomości wysyłane przez aplikację JAWA na Twojego smartfona. Dzięki nim będziesz na bieżąco z naszymi aktualnymi promocjami i ofertami. Aby włączyć
lub wyłączyć powiadomienia push na swoim smartfonie postępuj zgodnie z instrukcją poniżej, zgodną z Twoim systemem operacyjnym.
Android: Ustawienia > Ustawienia powiadomień > Miejsce odbioru powiadomień > Push.
iPhone: Ustawienia > Ustawienia konta > Powiadomienia > Urządzenie mobilne.
• Gdzie mogę zgłaszać problemy techniczne?
Problemy techniczne związane z użytkowaniem aplikacji JAWA, zgłaszaj na adres mailowy: klubmojajawa@siecjawa.pl.
• W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa w aplikacji JAWA?
W celu rezygnacji uczestnictwa w aplikacji JAWA, wyślij maila na adres: klubmojajawa@siecjawa.pl. Pamiętaj, by w treści maila podać dane konta, które chcesz usunąć.